Sunday 24 August 2014

Penghantaran Kelengkapan Event UEM Land Berhad dari Taman Hijau, Ukay Height Ampang Selangor ke The Traders Hotel Kota Iskandar Nusajaya Johor Darul Takzim

Pada 22hb yang lalu, perkhidmatan sewalori telah menerima tempahan untuk penghantaran kelengkapan event untuk UEM Land Berhad.

Kelengkapan tersebut telah dipunggah naik dari Taman Hijau, Ukay Height, Ampang Selangor ke The Traders Hotel, Kota Iskandar, Nusajaya Johor Darul Takzim.

Sewaan untuk lorisewa adalah selama 2 hari. Perjalanan dari Ampang, Selangor ke Nusajaya mengambil masa hampir 5 jam. Merentasi Lebuhraya Utara Selatan (PLUS) dalam kedinginan embun pagi,seawal jam 4 pagi telah memulakan perjalanan dan hampir jam 10 pagi tiba ke destinasi.

Setelah segala kelengkapan dipunggah turun ke Lobby The Traders Hotel, kami berangkat untuk check in di Rose Cottage Hotel Skudai yang terletak di Taman Universiti.

Harga yang di tawarkan amatlah berpatutan dan agak murah,iaitu serendah RM60.00 nett untuk 1 malam. Suasana dan katil yang empuk,memang sesuai untuk kami yang dah hampir 1 hari 1 malam tak tidor. Aircond pula di tala pada suhu 20 darjah celsius. Dapat bantal empuk,terus lena sampai ke subuh tanpa satu saat pun tersedar. Terjaga je,dah subuh.

Tepat jam 4 petang,kami memunggah naik semula kelengkapan dan pulang ke Kuala Lumpur.

#lorisewa #lorisewamurah #lorisewamalaysia #sewalori #sewalorimurah #sewalorimalaysia #lorrymovers #lorisewa3tan #lorisewa1tan #lorisewapindahrumah

Hotline Sewalori/ Sewalorimurah/ Lorisewa/ Lorisewamurah:

T: +6016-220 1586
E: mv_sale@yahoo.com.my

No comments:

Post a Comment