Saturday 7 June 2014

Perkhidmatan Lori Sewa Pindah Rumah (Movers) Untuk Pegawai TLDM (NAVY) dari Markas Wilayah Laut 3 Pulau Langkawi Kedah Ke Pengkalan TLDM Lumut Perak.

Perkhidmatan Lori Sewa Pindah Rumah (Movers) Untuk Pegawai TLDM (Navy) dari Markas Wilayah Laut 3 Pulau Langkawi Kedah Ke Pengkalan TLDM Lumut Perak.

As Salam & Selamat Sejahtera

Alhamdulillah dengan limpah kurnia rezeki dan izin dari Allah S.W.T, lori sewa murah kini telah meluaskan zon perkhidmatan pindah rumah (Movers) ke Pulau Langkawi.

Suatu pengalaman yang bermakna di mana kami dapat bekerjasama dengan pihak Tentera Laut Diraja Malaysia (TLDM).

Proses perpindahan rumah tersebut melibatkan seorang Kapten dari Markas Wilayah Laut 3, Pangkalan Tentera Laut Diraja Malaysia Pulau Langkawi Kedah ke Pengkalan Tentera Laut Diraja Malaysia Lumut Perak.

Kerja-kerja yang dilakukan adalah seperti berikut:

# Packing:-
(Membungkus peralatan dapur spt pinggan mangkuk kaca & pakaian menggunakan bubble wrapping ke dalam kotak)

# Wrapping:-
(Membalut peti sejuk,mesin basuh,meja mkn,set sofa menggunakan kotak & stretch film untuk mengelakkan kesan calar,kotor & kecacatan kekal pada peralatan tersebut)

# Marking:-
(Menanda kotak-kotak yang telah di packing untuk memastikan peralatan dapur,pakaian dan kotak berisi makanan diasingkan untuk memudahkan proses unloading)

# Loading:-
(Memunggah naik, kotak-kotak yang telah di tanda dari dalam rumah ke atas lori)

# Unloading:-
(Memunggah turun, kotak-kotak yang telah di tanda dari atas lori ke dalam rumah baru & mengasingkan kotak-kotak mengikut kesesuaian barang samada perkakasan dapur,pakaian atau makanan)

Jutaan terima kasih yang tidak terhingga kami ucapkan kepada pihak TLDM, pegawai-pegawai yang terlibat secara langsung & tidak langsung kerana sudi menggunakan perkhidmatan lori sewa daripada pihak kami.

Harapan kami,semoga dapat bekerjasama lagi di masa akan datang.

Wassalam.

Salam Ikhlas,
www.lorisewamurah.com.my
========================================

Kepada bakal pelanggan yang di hormati. Sekiranya anda memerlukan perkhidmatan lori sewa,boleh menghubungi kami di talian spt di bawah:

T: 016-2201586 (Call/Sms/WhatsApp/Viber)
E: mv_sale@yahoo.com.my

Syarikat tersedia: E-perolehan & Kementerian Kewangan untuk kerja-kerja di Jabatan Kerajaan.

*Sila tinggalkan pesanan sekiranya penggilan anda tidak dijawab.

#navy #tldm #tenteralautdirajamalaysia #markaswilayahlaut3 #pulaulangkawi #lumut #theroyalmalaysiannavy #markasarmada #pengkalantldmlumut #malaysia #lorisewa #lorisewamurah #morrisventures #lorrymovers #movingserviceprovider #packerandmover #ministryofdefence #kementerianpertahanan

No comments:

Post a Comment